Γιατί να εγγραφώ στο CareCosmetics.gr;
Κάνοντας εγγραφή στο carecosmetics.gr έχετε ήδη δημιουργήσει το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση. Μπορείτε έτσι να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
Δύο τρόποι Παραγγελίας:
- Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
- Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να παραγγείλετε καλώντας στο 6936792865 (με αστική χρέωση – σύμφωνα πάντα με την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε παρόχου) (10:00-16:00 Δευτέρα-Παρασκευή). Για τη καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλώ σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων όπως εμφανιζονται στη σελίδα του προϊόντος.
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται το carecosmetics.gr (Η επιπλέον χρέωση ξεκινάει από 1,80 €)
Για παραγγελίες άνω των 30€ η αντικαταβολή είναι δωρεάν! - Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Eurobank, το οποίο βασίζεται στη διεθνή εταιρία προστασίας συναλλαγών (GLOBE SSL), η οποία υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
- Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.
Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;
To carecosmetics.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονη μηχανογράφηση για την παρακολούθηση των αποθεμάτων αποθήκης. Με συνεχή έλεγχο των αποθεμάτων φροντίζουμε να απεικονίζουμε τη σωστή διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του carecosmetics.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.
Αν παραλάβω το δέμα μου και τα προϊόντα που περιέχει είναι κατεστραμμένα ή χυμένα, ποια είναι η διαδικασία;
Το carecosmetics.gr θα αντικαστήσει το δέμα σας εφόσον μας αποστείλετε φωτογραφία-ες ( στο email μας support@carecosmetics.gr ) με το δέμα σας που τα προϊόντα που έχετε επιλέξει εμφανίζονται κατεστραμμένα ή χυμένα. Αν το προϊόν που επιλέξατε ανήκει σε κατηγορία limited Edition ή σε ελλειπτικό κωδικό και δεν υπάρχει επιπλέον απόθεμα στο Eshop μας, το carecosdmetics θα επιστρέψει τα χρήματα της αξίας του προϊόντος στο λογαριασμό που θα μας έχετε αποστείλει. Το κατεστραμμένο προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στο carecosdmetics.gr με χρέωση παραλήπτη ( carecosdmetics.gr ). Επίσης θα μας αναφέρετε τα στοιχεία σας ( τηλ.επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας ). Η διαδικασία θα πρέπει να γίνει σε 24 ώρες από την στιγμή που έχετε παραλάβει το δέμα σας από την μεταφορική.
Δεν γίνεται αντικατάσταση σε προϊόντα των οποίων το περιεχόμενο της συσκευασίας δεν έχει αλλοιωθεί.
Submit a task
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.
Send message
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.
Trusted experience
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.